Europapremiär för flaskprinter

ACG Fyrtal vänder sig både till promotionbranschen och industrin med sin nya flaskprinter 3Sixty.

Det vankas europalansering när ACG Fyrtal visar upp sin helt nya Dsign 3sixty uv-flaskprinter. Förbeställningarna har redan börjat trilla in.

ACG Fyrtal riktar främst in sig på promotionbranschen med sin nya flaskprinter, men också mot industrin där stora krav ställs på hög produktionshastighet och prestanda, säger Jesper Devrér, försäljningschef på ACG Fyrtal inför Sign&Print Scandinavia.

Jesper Devrér, försäljningschef på ACG Fyrtal .

– Vi Europalanserar vår helt nya dSign 3sixty UV-flaskprinter. dSign 3sixty är vårt eget varumärke och den revolutionerar hela printindustrin för flaskor. Den är extremt snabb och printar med en enastående kvalitet. Med den vänder vi oss främst mot promotionbranschen men också mot industrin där stora krav ställs på hög produktionshastighet och prestanda.

Med sig på mässan har de också Sveriges mest sålda lasergravyr Spirit från välkända GCC samt den lilla men populära Compress UV-printern, som företaget Sverigelanserade på Sign&Print-mässan 2015.

– Både Spirit-lasern och Compress-printern har varit och är framgångssagor för oss och vi hoppas att ännu fler upptäcker vårt sortiment av maskiner och material. I montern kommer mässbesökarna att få spännande give- aways som direktproduceras i montern.

Vad tror ni blir största snackisen i er monter?
– Störst snackis är tveklöst 3sixty. Med den vänder vi oss både till kunder i Sverige och mot den europeiska marknaden. Vi har redan fått förbeställningar på maskinen och det känns väldigt väldigt roligt att skapa något unikt och eget.
– Vi hoppas på många spännande kundmöten där vi får göra det vi är bäst på: Fyrtal säljer inte bara produkter, vi förser våra kunder med lösningar som hjälper dem att växa och utvecklas, säger Jesper Devrér om Sign&Print Scandinavia 2019 som pågår 5-7 februari i Kistamässan i Stockholm.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Hon förvandlar feltryckta ark till klimatsmart förpackningsmaterial

Malmöbon Tintin Blackwell är grafisk formgivare och vet hur mycket feltryckt papper det finns på tryckerier runt om i landet. Tintin driver även ett småskaligt företag där hon säljer olivolja från sin familjs lund i Grekland. Istället för att köpa in förpackningsmaterial har hon gjort förfrågningar hos tryckerier om att få använda feltryckta pappersark när hon ska packa sin produkt. Nu har hon fått napp.

Publicerat av: